Vernieuwen gaat om vertrouwen, vertrouwen gaat om mensen

Uiteraard heeft iedereen binnen het Creatinc. basisteam zelf ook kleur bekend. Het kleurrijke palet dat dit oplevert, maakt dat we een krachtige kern hebben van heldere expertise en eigenaarschap waarbij de focus altijd resultaatgericht is. Zo kunnen wij jouw organisatie maximaal begeleiden naar haar plek in de voorhoede.

Rachelle van der Linden

Rachelle is oprichter van Creatinc. Ze is ondernemer en gespecialiseerd in het opzetten en vernieuwen van duurzame, klant gedreven organisaties en gamechangers. Ze is auteur van het top 10 management boek Kleur Bekennen (2019) en auteur van Boek van Vernieuwing (2024). Ze is twee keer verkozen in de top 10 van meest invloedrijke zakenvrouwen en is lid van de RvC van Albron en de RvC van de Jaarbeurs. Mensen worden enthousiast en energiek van haar lezingen en masterclasses. LinkedIn

‘Het is mijn passie om organisaties en mensen vanaf de kern opnieuw duurzaam te inspireren.’ 

Michel van Westen

Michel is sinds 2019 actief bij Creatinc. Met een sterke achtergrond in de financiële en fintech sector heeft hij zijn kennis en kunde in strategische vernieuwingstrajecten bij meerdere organisaties voor Creatinc. mogen tonen. Michel heeft veel ervaring in diverse management- en bestuursrollen en heeft zich de afgelopen jaren steeds meer ontwikkeld op hart gedragen leiderschapsontwikkeling bij mensen en organisaties. LinkedIn

‘Ik houd ervan om doortastend te zijn en een goed doordachte praktische benadering te kiezen. Om je zo naar je bestemming te begeleiden.’ 

Henri Rinck

Henri heeft meerdere ondernemingen en organisaties verrijkt met zijn analytisch vermogen en het opzetten van creatieve en verruimde businessmodellen. Hij is een zeer ervaren financieel adviseur op c-level die altijd werkt vanuit de kracht van de organisatie. Om zo net die extra scherpte te geven. Kleur Bekennen is voor Henri de bewuste keuze die je maakt in welke rol je speelt voor je klanten om zo heldere stappen te zetten naar je vernieuwend businessmodel. LinkedIn

‘Waar ik het verschil kan maken doe ik het.’

Ilona Hogers

Ilona geeft in de ondersteuning van de trajecten binnen Creatinc. glans aan de duurzame vernieuwingen. En met haar eigen wijze van observeren en coaching weet ze ook het licht te schijnen op interne, onbewuste processen bij zowel organisatie als mens. Daarbij legt ze op subtiele manier onder andere patronen bloot om van daaruit terug te begeleiden naar de kern. Ilona is samen met Rachelle auteur van Boek van Vernieuwing. LinkedIn

'Ik ben altijd op zoek naar de zuivere kern en verbinding om van daaruit het groeipotentieel te verkennen.'

Gwen De Vos Van Steenwijk

Met haar vermogen om zowel mensen als organisaties te begrijpen, is Gwen in staat teams de juiste kleur en daarmee richting te geven en zo de kracht van het geheel te versterken. Ze ziet snel wat er nodig is om op koers te blijven én om vooruitgang te boeken, onder andere richting de wereld van morgen. Gwen gelooft sterk in collectieve vooruitgang en kan ook innovatieve energie brengen door haar aanpak om talent aan te trekken. LinkedIn 

Ilya Broekhuizen

Ilya brengt jarenlange ervaring mee in het vormgeven én succesvol realiseren van strategische vernieuwing bij internationale, klant-gedreven organisaties. Ze heeft een brede expertise in digitale transformatie, businessmodellen, propositie design en marketing en is compleet gevallen voor Kleur Bekennen. Van design naar executie, Ilya weet haar weg te vinden. LinkedIn

'Geef mij een uitdaging en ik vul deze voor je in. En meer.'

Vernieuwingskracht vragen we ook van onszelf. Daarom blijven we Kleur Bekennen en in beweging.