Vernieuwen gaat om vertrouwen, vertrouwen gaat om mensen
Binnen Creatinc. werken we samen met mensen die bewezen het verschil hebben gemaakt. Creatieve experts en ondernemers met focus op resultaat. Naast ons kernteam werken we ook met onze vrienden van vernieuwing. Een breed netwerk van professionals die aanvullen, versterken en betrokken zijn.
Rachelle van der Linden

Creatinc. is bedacht en opgezet door Rachelle. Na een carrière waarin het creëren van vernieuwingen centraal stond bij o.a. Rabobank, VODW en Essent heeft zij ruim vijftien jaar geleden Creatinc. opgezet. Het doorbreken van conventies en persoonlijke verwonderingen zijn haar drijfveren om te vernieuwen. Rachelle heeft meerdere nevenfuncties (o.a. RVC Jaarbeurs Utrecht en RVC Albron) en is veelgevraagd spreker op congressen en seminars. In 2018 en 2019 stond ze in de top tien van meest invloedrijke zakenvrouwen van Nederland.
Michel van Westen

Michel is bij Creatinc. toegetreden met een aansprekende achtergrond in de financiële sector en de Fintech-industrie bij onder andere Buckaroo en Enigma Consulting. Het plezier in het concreet laten groeien van ondernemingen door vernieuwing vanaf de kern door te voeren en hier slim naar te kijken en te handelen is wat hem bij Creatinc. heeft gebracht. Michel is strategisch en commercieel sterk ontwikkeld, hij heeft een goede organisatiesensitiviteit en fungeert op een natuurlijke wijze als coach. Hij heeft meerdere nevenfuncties (o.a. bestuurslid bij een museum) en is geregeld dagvoorzitter.
Anna Wessels

Vanuit haar mensgerichte achtergrond en opleiding is Anna geïnteresseerd in wat mensen drijft. Met veel natuurlijke flair en een praktische invulling is Anna als Coordinator Innovation Experiences binnen Creatinc. onder andere verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van Next Level Leadership Experiences, Kleur bekennen sessies en vult ze ondersteunende activiteiten in. Daarnaast is ze actief in het verder uitbouwen van het partnernetwerk en het laten doorgroeien van nieuwe initiatieven.
Willemijn Botermans

Willemijn zet mensen in hun kracht door hen op persoonlijk niveau te gidsen. Ze is een van de oprichters van Buitenplaats de Hoorneboeg én is één van de eersten in Nederland geweest die succesvol de combinatie heeft gemaakt tussen boksen en coaching. Haar aanpak is direct en treffend op de inhoud met veel empathie en respect voor anderen. Met een bijzondere achtergrond in rechten en professioneel communiceren heeft ze zich in de afgelopen jaren ontwikkeld en bewezen als iemand die voor zowel de mens als organisaties het verschil kan maken. Sterk op de empathie en met veel intuïtie heeft ze het vermogen om de diepere laag naar boven te halen.
Gwen De
Vos Van
Steenwijk

Met meer dan 25 jaar ervaring in executive search, werving & selectie en het door ontwikkelen van organisaties als onder andere More, the art of work en Inhouse ontwikkeling bij Tendris is Gwen de aangewezen persoon voor Creatinc. People. Gedreven tot op het bot en met een sterke focus op de mens achter de mens is zij in staat om echt tot de kern te komen bij mens en organisaties. Dit is veel waard in de wervelende tijden waarin we nu leven. Want echte, tastbare vernieuwing en nieuw leiderschap vraagt om een andere aanpak, andere skills en inzichten en om net dat beetje extra. Dan kom je tot de kern en dat is waar Gwen het verschil maakt.
Gerbrand Meijer
.png)
Gerbrand is sinds lange tijd verbonden met Creatinc. Met een brede achtergrond op software ontwikkeling, architectuur, product ontwikkeling en data heeft hij aan de bron gestaan bij veel innovaties en platformen. Gerbrand is verantwoordelijk voor het ontwerpen en mede realiseren van de technologie achter de vernieuwingen bij NLZiet en Beyond Eyes. Twee platformen die staan en blijven groeien. Hij is niet alleen zeer kundig en communicatief sterk maar zijn eigen heldere visie, autonome manier van werken en betrokkenheid om daadwerkelijk succes te realiseren maakt hem uniek.
Henri
Rinck

Met een trackrecord in finance binnen onder andere de tech- en energiemarkt, is de rode draad in Henri’s cv het opzoeken van uitdaging en variatie. Dit is wat hij interessant vindt. Henri is een echte ondernemer en meedenker met analytisch vermogen en expertise in het ontwikkelen van nieuwe creatieve verdienmodellen. Door de randen van de mogelijkheden op te zoeken en hier ook voor te gaan staan geeft hij net altijd die extra scherpte die het verschil maakt. Hij ziet Kleur bekennen als de bewuste keuze die je maakt in welke rol je speelt voor je klanten om zo heldere stappen te zetten naar je businessmodel richting de toekomst.
Daniƫlle Robben

Het transformeren van bedrijven en instellingen naar de digitale wereld geeft Daniëlle energie. Ze ontwikkelt (digitale) strategieën, stelt heldere proposities op en begeleidt het proces, zodat deze inspanningen ook daadwerkelijk het licht gaan zien. Ze is pragmatisch, heeft een groot doorzettingsvermogen en kan mensen verbinden. Bij DPG Media heeft ze laten zien hoe je online platforms ontwikkelt en optimaliseert. En bij Salmon Consulting kon zij traditionele bedrijven overtuigen van de kracht van digitaal. Zo wist ze het verschil te maken, zoals ze dat nu ook bij Creatinc. doet. Daniëlle is jurylid bij de Esprix Awards en zet haar kennis in om organisaties met een maatschappelijk doel te ondersteunen.
Astrid Hessels

Astrid is zeer bedreven in het incorporeren van nieuwe businessmodellen in heldere structuren. Ze is een daadkrachtige, zeer ervaren (programma) manager op het snijvlak van operational excellence, commercie en strategie. Met haar oog voor het “onuitgesprokene” is ze in staat om organisaties vloeiend en doelgericht door verandering te sturen en brengt ze puur ondernemerschap mee in haar denken en handelen. Dat past bij Creatinc. en juist in deze tijd zo enorm van belang. Astrid heeft een achtergrond als organisatie socioloog en ze heeft bij uiteenlopende bedrijven als VODW, KPN haar topsportmentaliteit bij het realiseren van veranderingen laten zien.
Vernieuwingskracht vragen we ook van onszelf. Daarom blijven we kleur bekennen.
Als gids naar de toekomst, voor mensen en bedrijven die vooruit willen.
Als vertrekpunt voor je persoonlijke ontwikkeltraject.
Als matchmaker voor de nieuwe profielen bij bedrijven
Als broedplaats voor de changemakers van morgen.
Als springplank voor specialisten met hart voor waardevolle groei.