De toekomst is altijd koploper. Met deze gedachte bundelen Creatinc., en Every Second, het trendbureau dat zich richt op onderzoek en het vertalen van ontwikkelingen naar concrete kansen, de krachten. De toekomst is ongrijpbaar. 'Vat krijgen op zaken’ is ook niet voor niets een uitspraak die in vele meerjarenplannen voorkomt.
En toch wordt er nog vaak op aannames, vermoedens en ideeën gehandeld. Daarmee is de weg naar vernieuwing en innovatie troebel, en dus ongrijpbaar. Dit brengt onzekerheid met zich mee. Precies dat is onze trigger, dat is hoe wij beide onze kennis en kunde hebben gebruikt voor een traject wat raakt, wat de kansen die echt bij de organisatie passen openbaart en doorzet naar duurzame vernieuwing.
We werken met gevalideerde kanskaarten, lonkende perspectieven op basis van je essentie en bieden meerdere vernieuwende mogelijkheden die bij de organisatie passen. En dat ondersteunt door een bewezen state-of-the-art AI tool aangevuld met een diepe ervaring in transformatie en vernieuwing.
We helpen je graag vanuit dit nieuwe partnerschap. Zodat je zelf koploper kan worden.