We are Creatinc. Forerunners in innovation
Show your colours and strengthen your innovative power
With our 'Kleur Bekennen' programs, we get to the core with frontrunners in innovation and with companies and people who want to become one. By making clear choices about what you do want to do - and what no longer suits you - we help you find your place in the vanguard. Together we will map out your path step by step. And what will that bring? A clear sustainable business model, a sharp unique positioning, impeccable services and products that are relevant to people and fit the zeitgeist. Our team of specialists will help you innovate. Until you have achieved that uniquely distinctive place in the vanguard.
Showing true colours, that is what it is all about for us.
Digging through, asking questions, going deeper. Because if you peel away all conventions, systems and patterns, you end up with your purpose. The reason why your company exists, why you get up in the morning. And which gives colour to everything you do. By showing your colours, you unlock your greatest value. Because when you do what deeply drives you, you are at your best.Then you will know what you can do, energy will flow, pride will rise and you will be able to look forward.
Innovation is about trust. Trust is about people
Our team consists of people who have proven to make a difference. Creative professionals with a focus on tangible results.
Rachelle van der Linden
Creatinc. is bedacht en opgezet door Rachelle. Na een carrière waarin het creëren van vernieuwingen centraal stond bij o.a. Rabobank, VODW en Essent heeft zij ruim vijftien jaar geleden Creatinc. opgezet. Het doorbreken van conventies en persoonlijke verwonderingen zijn haar drijfveren om te vernieuwen. Rachelle heeft meerdere nevenfuncties (o.a. RVC Jaarbeurs Utrecht en RVC Albron) en is veelgevraagd spreker op congressen en seminars. In 2018 en 2019 stond ze in de top tien van meest invloedrijke zakenvrouwen van Nederland.
Michel van Westen
Michel is bij Creatinc. toegetreden met een aansprekende achtergrond in de financiële sector en de Fintech-industrie bij onder andere Buckaroo en Enigma Consulting. Het plezier in het concreet laten groeien van ondernemingen door vernieuwing vanaf de kern door te voeren en hier slim naar te kijken en te handelen is wat hem bij Creatinc. heeft gebracht. Michel is strategisch en commercieel sterk ontwikkeld, hij heeft een goede organisatiesensitiviteit en fungeert op een natuurlijke wijze als coach. Hij heeft meerdere nevenfuncties (o.a. bestuurslid bij een museum) en is geregeld dagvoorzitter.
Anna Wessels
Vanuit haar mensgerichte achtergrond en opleiding is Anna geïnteresseerd in wat mensen drijft. Met veel natuurlijke flair en een praktische invulling is Anna als Coordinator Innovation Experiences binnen Creatinc. onder andere verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van Next Level Leadership Experiences, Kleur bekennen sessies en vult ze ondersteunende activiteiten in. Daarnaast is ze actief in het verder uitbouwen van het partnernetwerk en het laten doorgroeien van nieuwe initiatieven.
Willemijn Botermans
Willemijn zet mensen in hun kracht door hen op persoonlijk niveau te gidsen. Ze is een van de oprichters van Buitenplaats de Hoorneboeg én is één van de eersten in Nederland geweest die succesvol de combinatie heeft gemaakt tussen boksen en coaching. Haar aanpak is direct en treffend op de inhoud met veel empathie en respect voor anderen. Met een bijzondere achtergrond in rechten en professioneel communiceren heeft ze zich in de afgelopen jaren ontwikkeld en bewezen als iemand die voor zowel de mens als organisaties het verschil kan maken. Sterk op de empathie en met veel intuïtie heeft ze het vermogen om de diepere laag naar boven te halen.
Gerbrand Meijer
Gerbrand is sinds lange tijd verbonden met Creatinc. Met een brede achtergrond op software ontwikkeling, architectuur, product ontwikkeling en data heeft hij aan de bron gestaan bij veel innovaties en platformen. Gerbrand is verantwoordelijk voor het ontwerpen en mede realiseren van de technologie achter de vernieuwingen bij NLZiet en Beyond Eyes. Twee platformen die staan en blijven groeien. Hij is niet alleen zeer kundig en communicatief sterk maar zijn eigen heldere visie, autonome manier van werken en betrokkenheid om daadwerkelijk succes te realiseren maakt hem uniek.
Henri Rinck
Met een trackrecord in finance binnen onder andere de tech- en energiemarkt, is de rode draad in Henri’s cv het opzoeken van uitdaging en variatie. Dit is wat hij interessant vindt. Henri is een echte ondernemer en meedenker met analytisch vermogen en expertise in het ontwikkelen van nieuwe creatieve verdienmodellen. Door de randen van de mogelijkheden op te zoeken en hier ook voor te gaan staan geeft hij net altijd die extra scherpte die het verschil maakt. Hij ziet Kleur bekennen als de bewuste keuze die je maakt in welke rol je speelt voor je klanten om zo heldere stappen te zetten naar je businessmodel richting de toekomst.
Daniëlle Robben
Het transformeren van bedrijven en instellingen naar de digitale wereld geeft Daniëlle energie. Ze ontwikkelt (digitale) strategieën, stelt heldere proposities op en begeleidt het proces, zodat deze inspanningen ook daadwerkelijk het licht gaan zien. Ze is pragmatisch, heeft een groot doorzettingsvermogen en kan mensen verbinden. Bij DPG Media heeft ze laten zien hoe je online platforms ontwikkelt en optimaliseert. En bij Salmon Consulting kon zij traditionele bedrijven overtuigen van de kracht van digitaal. Zo wist ze het verschil te maken, zoals ze dat nu ook bij Creatinc. doet. Daniëlle is jurylid bij de Esprix Awards en zet haar kennis in om organisaties met een maatschappelijk doel te ondersteunen.
Astrid Hessels
Astrid is zeer bedreven in het incorporeren van nieuwe businessmodellen in heldere structuren. Ze is een daadkrachtige, zeer ervaren (programma) manager op het snijvlak van operational excellence, commercie en strategie. Met haar oog voor het “onuitgesprokene” is ze in staat om organisaties vloeiend en doelgericht door verandering te sturen en brengt ze puur ondernemerschap mee in haar denken en handelen. Dat past bij Creatinc. en juist in deze tijd zo enorm van belang. Astrid heeft een achtergrond als organisatie socioloog en ze heeft bij uiteenlopende bedrijven als VODW, KPN haar topsportmentaliteit bij het realiseren van veranderingen laten zien.
Leonore Kahwagi
Met veel nieuwsgierigheid en oplossingsgerichtheid zet Leonore haar krachten in binnen het domein van organisatie en HR. Zij ziet organisaties als een organisch en dynamisch geheel en zet altijd de mens centraal om vernieuwing te realiseren. Ze is in staat om met een heldere blik verdere verdieping op het DNA, de kernwaarden en kernprofielen binnen organisaties door te voeren en vanuit het individu de vertaalslag te maken naar het collectief. Zo ontstaat er gezamenlijke trots en duurzame groei. Haar carrière heeft haar gebracht bij organisaties als IBM en booking.com. Met reizen als grootste passie is kiest Leonore Kaapstad als haar favoriete bestemming.
We created an innovative business model for Knab, launched NLZIET as an answer to Netflix, guided the transition of DeliXL to Bidfood, set up a new family business for Heijmans with Beyond Eyes, developed a new business model for CSU with Zizo, and do much more...
But we don't want to tell you all that. Take a look at our sustainable innovations.
Ready to show your true colours?
We'd love to tell you more about our working methods, our experienced team and the opportunities Kleur Bekennen has to offer.
Call Anna on +31 648069666 or email anna@creatinc.nl.